نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
29 ساله‌ های جدید یوونتوس؛ بوآتنگ نیز با لواندوفسکی به تورین می‌ آید!

29 ساله‌ های جدید یوونتوس؛ بوآتنگ نیز با لواندوفسکی به تورین می‌ آید!

 

ضلع دوم بایرنی‌های فصل آینده یووه نیز ترسیم شد! در روزی که بایرن‌مونیخی‌ها رکورد دارِ نخست انتقال به یوونتوس شده‌اند، مدافع سرسخت و ملی‌پوش آلمان نیز در گمانه‌زنی‌های روزنامه سرشناس این کشور از بیشترین بخت برای بیانکونری شدن برخوردار شده است.

 

روزنامه آلمانی Bild‐Zeitung در شماره امروز خود از ژروم بواتنگ مدافع 29 ساله بایرن‌مونیخ به عنوان یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای جذب توسط یوونتوس در فصل نقل و انتقالات تابستانی نام‌ برد و با اشاره به جای نداشتن این بازیکن در برنامه‌های فصل آتی بایرن، این مدافع توانمند مونیخی‌ها را بهترین انتخاب برای تقویت خط دفاعی یووه دانست.

 

این روزنامه چاپ برلین با اشاره به حضور هفت ساله بوآتنگ در جمع باواریایی‌ها، او را بازیکنی با کیفیت و کاملاً مناسب برای تاکتیک‌های تدافعی الگری در یوونتوس قلمداد کرده و حضور این بازیکن در خط دفاعی بیانکونری‌ها را انتخابی به‌جا و کاربردی برای بوآتنگ و یووه عنوان کرده است.

 

«بیلد» با اشاره به توانایی بوآتنگ در بازی در سمت راست و مرکز دفاعی؛ بازی درگیرانه، یارگیری و تکل‌های منحصر به فرد او را از جمله ویژگی‌های خاص این بازیکن غنایی تبار عنوان کرد.

 

این مدافع 192 سانتی‌متری که سابقه 70 بازی ملی با پیراهن مانشافت را نیز در کارنامه خود دارد، پیش از بایرن‌مونیخ در منچستر سیتی، هامبورگ و هرتابرلین نیز به بازی مشغول بوده است.

 

گفتنی است رسانه‌های ورزشی ایتالیا نیز پیش از این از احتمال حضور رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی باواریایی‌ها در یوونتوس خبر داده بودند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: